Вы используете устаревший браузер. Этот и другие сайты могут отображаться в нем неправильно. Необходимо обновить браузер или попробовать использовать другой.
Hi, since you choose economic shipping, so the number cannot be traceable, hopefully you could understand. The item is dispatched on Feb.8. 557553 is a handling number.
I just get the news from Post Office. The officer says the shipping time could be very long since the post office encounter backlogging issue because of Chinese new year (Spring Festival). I think that's why your parcel get delay. So how about giving another 12 days a try? If it doesn't arrive by then, feel free to contact me and we will arrange a replacement free of charge to make sure you will receive the item you paid for.
If you could not wait, please feel free to contact us. We are happy to either resend the item to you or issue a full refund to make up to you. Sorry for the delay.
Please don’t leave us negative feedback or open any case. I am sure that I will give you a satisfied solution if you contact me FIRSTLY.
На днях напомнил продавцу, что посылка мной не получена. Получил ответ:
Thanks for your email. I feel very sorry for the delay! We'd suggest that you check with your local post office as it should by all means have arrived by now. Sometimes they may hold the parcel for you if they failed to deliver it before. Also if possible, please check with your neighbors who sometimes may accept the parcel on your behalf.
If there is nothing there, I?m afraid your purchase has lost in post. But don?t worry as we?ll try our best to help, please let us know whether you want us to send you replacement with tracking number.
Once again apologize for such unfortunate issue, and look forward to hearing from you soon.
Have a nice day and look forward to hearing from you soon.
Что ему ответить? Просить выслать повторно (с треком или без него) и открывать ли кейс по неполучению?
Денег то сколько все это стоило? А то может и заморачиваться не о чем? Просить выслать повторно (с треком конечно) и открывать кейс по неполучению. С почтой ныньче не беда, а просто катастрофа, вполне возможно что ваша посылка скоро придет.
Я так понимаю, что кейс лишний раз открывать не стоит. Попросил его выслать повторно, если получу обе посылки, то оплачу дополнительно. Отзыв ему не оставлял, смогу я влепить ему отрицательный отзыв если не отошлет через несколько дней, а 45 дней с оплаты истекут (при этом кейс не открывать)? Или действовать по другому пути?
Я так сейчас и делаю.Более менее до месяца приходят посылки из США.На днях пришла из HK -48 дней в пути.Из Англии 43 дня ,ешё одна уже за 50 перевалило.Но уверен что придёт...